سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، مؤمنِ دانایِ ژرف اندیشِ پارسایِ فروتنِ آزرمگینِ دانشورِ خوش خویِ میانه روِ با انصاف رادوست دارد . [امام علی علیه السلام]

جوانان ایرانی بخوانند

منم یه دخترم ولی با وجود دختر بودنم تمام دختر ها و پسر ها رو دوست دارم البته به نظر من این جز روحیه دختر های اصفهانیه که پسر یا دختر واسشون فرقی نمی کنه .فقط این مهمه که دوست آدم مرام داشته باشه ، کسی که صادق باشه و در ضمن باوفا باشه .درج شکلکهمین

الان که دارم اینو می نویسم با چند تا از دوستام با هم هستیم

از طرف اونها(زهرا،راضیه،شکیبا و مژگان) هم به شما سلام می رسونم




معصومه ورپشتی ::: دوشنبه 87/6/4::: ساعت 9:38 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :4287
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
معصومه ورپشتی
من یه دختر اصفهانی هستم که تصمیم دارم توی اوقات فراقت خودم عضوی از پارسی بلاگ باشم و با بچه های ایرانی وقتم رو پر کنم.توی این وبلاگ همه چیز اعم از جوک،پیامک،دانلود بازی،نما آهنگ و...نیز وجود دارد.از سایت پارسی بلاگ هم متشکرم
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<